Älskade skithäst

Jahapp, då var Katitzi halt igen för första gången på typ tre år. Hon skulle veterinärbesiktas i onsdag, så hag tänkte bara longera lite på tisdagen så hon fick röra lite på benen, men självklart får hon fnatt som alla gånger och springer, bockar och hoppar. Det gör hon ju varje gång så jag tänkte inte mer på det utan tog in henne när jag var klar som vanligt. 
Och i onsdags när veterinären kom så var hon halt.... Så hon gick inte igenom... SÅ TYPISKT. 

Nu sla hon vila i tre veckor (får promenera 30min/dag) och få metacam i tio dagar som för övrigt kostade mig 800kr. Metacam är en anti-inflammatorisk medicin.

Nåväl. Bara att lyda veterinärens order.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0