Tonåren är över

Igår fyllde jag 20år. Trodde jag skulle va astaggad men känner faktiskt bara sorg haha... Det äe ju tonåren jag kommer ihåg som mest och fyfaan vilken jävla bra tonår jag haft! Tror inte den kunde bli bättre än vad den varit och det är jag så jävla glad över, men känns så jävla bittert att jag aldrig mer kommer vara 16 och ha sommarlov och bara vara vild. 

Nu är det två veckor semester och massa jobb som står på schemat varje dag, och jag trodde ALDRIG jag skulle säga det men fyfan vad jag saknar skolan. Inte att plugga, usch tagga gudarna för att det är över, utan saknar dethär att gå upp och stå i garderoben och välja kläder, sminka sig och fixa håret. Saknar att träffa vänner varje dag som man kunde prata och ha kul med, ta den där take away-kaffen på lunchen. Nu går jag upp, äter frukost, sätter på mig samma kläder jag hade dageb innan och slänger upp håret i en hästsvans och sen drar till jobbet där vi bara har tid att prata på rasterna. 

NÅVÄL! Någongång måste man väl bli vuxen antar jag haha... 

Be happy 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0