My new tattoo

I lördags gjorde jag min andra tattuering, en pil på ryggraden. Jag ville ha en pil för att det står för "en pil kan bara komma frammår genom att först dra den bakåt. När livet går emot dig med motgångar pch avårigheter, måste du fortsätta fokusera pcj sikta på dina mål, så kommer du komma fram". 

Tyckte det var en fin och bra mening! Och jag har verkligen kämpat för mina mål hitils, och kommer förmodligen göra det hela livet! 

Och ja, det gjorde skitont. Första biten var aschill, då sved det bara lite. Men halva pilen och uppåt var hemskt. Tårarna rann och jag ber mig som faan i läppen för att inte skrika rätt ut. Kändes exakt som att någon höll en tändare (alltså lågan) mot min rygg. Usch, fyfan! 4 timmar tog det, men det var det värt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0