Höst/vinter

Den första snön kom i fredags, dock stannade den inte på marken så länge, men det gör inte så mkt för jag har inte vinterdäck på haha... 

Nu i helgen har jag umgåtts med Emmis och Sofia i fredags och sedan Simon resten! :) Jag, Sofia och Emmis åt Spicy i Västerås och sen kollade på Idol hemma hos Emmis. Efter det hämtade jag och Sofia upp Simon på station och sen åkte vi hem. 

Igårkväll var jag och Simon på bio, så såg Fury, den nya med Brad Pitt som utspelar sig under andra världskriget. Den var riktigt bra! Och lite rolig faktiskt! 

Nu ska jag och Simon baka, senare ska jag till morfar som fyller år, och sen kvällsfodra i stallet! 

Några egopics från fredags









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0