Det var kul, men inte SÅ kul

Är det bara jag som inte upplevde studenten som "mitt livs bästa dag"? 

Jag menar, jag hade ashöga förväntningar, då menar jag HÖGA! Jag tänkte "shit nu kommer jag ta studenten, det kommer vara så jävla kul! Alla har ju sagt att jag ska njuta varje sekund för det kommer vara den bästa dagen i mitt liv!" 

Ärligt, SÅ kul var det inte haha. Det var som en helt vanlig avslutning, fast med flak och att man inte ska tillbaka till skolan. Festa har jag gjort varje avalutning sen 8:an. Sen jag fyllde 18 har jag gått ut på krogen (syftar på studentfesten) och det har varit roligare gånger på Pitchers än på studentfesten som va på BMB. 
Det roligaste på hela studenten va typ flaket haha. Annars var det som en vanlig utgång - man åker dit med kompisar, dricker, dansar, dricker mer och när man är trött åker man hem. 

Haha nu låter jag typ bara bitter! Men det jag menar är att jag kommer inte vara avis på de andra som tar studenten nu, för jag hade helt lagom kul, men inget jag kommer minnas som "mitt livs bästa dag". Summerburst 2013 var fan roligare än att ta studenten haha... 

NÅVÄL! På denna bild under är några dagar innan studenten, när vi skulle på maskeradfesten. Jag var skitfull, heh. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0