Mitt jobb

Jag kom på att jag inte skrivit vart jag har fått jobb någonstans! Jag jobbar på Apotea, det ligger i Morgongåva och är ett internetapotek. Om ni går in på apotea.se sp förstår ni :D allt som beställs där ifrån kommer till Aptoeas lager, och det är där jag jobbar. Jag har listor med produkter och mediciner som jg packar ner i en vagn, och sedan lämnar jag vagnen till de som ska packa varorna och skicka iväg dem :)

Jag fick lära mig packa i fredags, det var skitkul faktiskt haha :D Men fyfan vad vi som plockar i vagnarna rör på oss!! 
Det enda vi gör är att gå fram och tillbaka i gångarna, och det måste gå undan eftersom vi har en deadline. 

Här ser ni hur långt jag gick idag på 2,4h. Det var mellan 07:10 och 10:00. Tänk då att jag började kl 06:00 och jobbar till 17:00! 

Just nu ligger jag med benen i taket för att få ner blod/vätska. Har såååå omt i fötterna :( 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0