Har gjort mycket idag!

Igår sov jag hos Gloria, och idag har vi fått mycket gjort! :) 
Det började med att vi vaknade, åt frukost och sen gick vi ut med hennes hund på en långpromenad. Efter det gick vi all in och målade hela hennes korridor på övervåningen till vitt. Det rog ett par timmar, efter det åkte vi med hennes farfar till ikea och köpte byrå, spegel och en stång som hon ska ha till sin walk-in-closet. 

När vi kom hem fixade jag stallet och cyklade hem. Efter ett tag kom Emmis och Mio och jag har hjälp dem att färga håren haha! Mio ville ha brunt hår så jag blekte hans hår två gånger och sen i med en brun färg. Emmis skulle förbättra sin ombre så höll jag på med det också (y) 
Vi var till ica ockaå och köpte grönsaker och dipp, nu ska vi kolla på film! :D 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0