Några saker ni kanske inte visste om mig!

1. I somras hittade jag en igolkottsbebis bredvid vägen som låg och pinades, (antagligen påkörd, hundbiten eller dylikt) så jag tog upp den, la den i famnen och sjöng lite och den somnade in i mina armar. Jag började storböla och ringde mamma och sa att hela min dag var förstörd, hahaha.... Hej Renée 10 bast.

2. Jag har aldrig snattat i hela mitt liv

3. Jag har aldrig testat droger (röka på t.ex.)

4. Jag är svartsjuk av mig. A lot

5. När jag är arg (riiktigt arg alltså) måste jag slå på något, kasta sönder något eller slänga iväg något. Det enda viset jag får ut min ilska på. Det måste låta, krasa eller dunsa liksom (där har ni svaret på vad som hände min iPhone). 

6. När jag var 9 år frågade min storebrors kompis chans på mig, och helt ärligt tror jag aldrig vi gjorde slut. Tekniskt sett har jag haft förhållande i snart 10år! 

7. Jag hatar förändringar. 

8. Jag är den typiska "jag var här först, step aside" -tjejen, riktigt barnsligt men kan inte rå för det!!

9. Jag följer tiotals makeup-artister på youtube, tycker det är löjligt roligt att titta på när andra sminkar sig, men jag suger på att sminka mig själv!

10. Jag ljuger nästan aldrig. Lögner är för svaga och osäkra människor. 

11. Jag är kolsyreberoende, måste dricka läsk varje dag, annars blir jag sur, typ... 

12. Jag är sockerberoende

13. Gravad lax kan vara det godaste som någonsin existerat!

14. Jag dygnade en natt på sommarlovet och jobbade 9 timmar dagen efter med start kl 8 på morgonen (kassan på ICA). Min kropp var helt ur funktion och jag slöddrade när jag pratade. Inte att rekomendera, aldrig mått så dåligt! 

15. När jag gick i lågstadiet vann jag guldmedalj tre år i rad när det var löpartävling runt dammarna i Sala.

16. När jag gick i 5:an sprang jag 60 meter på 9,13sek. 

17. När jag gick i 6:an fick jag för mig att jag skulle sluta äta. Jag blev äckligt smal och blev glad när andra sa det. Nu fattar jag inte hur jag kunde tycka det var snyggt?!

18. Jag har varit i 11 länder

19. När jag slutade nian fick jag utmärkelse för "årens hoppeti-hopp", bara för jag alltid sprang/skuttade runt i skolan och i klassrummen haha

20. Jag älskar att ge kärlek till de jag tycker om! 


Pic from 2012 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0