Vet inte om jag vågar köpa...

Jag är inte en skinnjacketjej. För det första: ALLA har skinnjackor, så om jag skulle köpa en så vill jag ha något som inte någon annan har, som sticker ut. Men dom kostar väl runt 7000kr.... 

För det andra: det känna inte som min stil. Inte överhuvudtaget... 

För det tredje: Jag kommer säkert ångra mig! 
Vi var inne på H&M idag och Emily provade en skinnjacka, så då ville jag med prova haha! Har ju aldrig ägt en skinnjacka i hela mitt liv, och jag tyckte om den jag provade, men tror det var för den var svart och jag hade typ bara svarta kläder på mig så det såg "stilrent" ut. Jag vet inte hur jag känner för dethär med skinnjacka alltså :( 
Skulle ju vara kul att ha en dock... 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0