Bokat tid hos frissan!

Ska bli så spännande att gå till frissören denna gång, för jag ska göra något jag aldrig gjort förr! Jag har alltid slingat min utväxt, dels för att det ser mest naturligt ut med flera olika blonda nyanser och dels för att då blir det automatiskt en halv centimeter brunt hår kvar som gör att det ser bättre ut med mina mörka ögonbryn. 
Denna gång pratade jag ihop mig med frissören och vi kom överräns om att hon ska lägga en bottenfärg på mig, vilket innebär att jag kommer vara blond enda ner i hårbotten!! Ska bli spännande att se hur det blir! 
Känner mig ändå rätt lugn om det inte blir bra, för mitt hår växer typ exakt 1cm per månad så då kan jag vänta 2 veckor så har jag min halva centimeter utväxt haha :D 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0