Vad har hänt de senaste dagarna?

Lite blandat :D 

Jag har lärt min duktiga medryttare Jennifer (14 bast) hur man longerar, för det hade hon inte gjort tidigare. Det var riktigt kul och Jennifer var skitduktig, och Katitzi blev så fin så! 

Jag har sålt min moppe. Den har bara stått hemma hos pappa de senaste 2,5 åren då jag inte åkt sen jag var 16, men nu är den såld! 

Jag har färgat mitt hår, äntligen är ALLT gult borta! Jag satt 4,5 timme hos frissan i Fredags... Blekning i hela hårbotten och sen toningar och vårdande produkter, men nu är jag BLOND! Dock längtar jag lite till mitt bruna växter ut i hårbotten, är vit hela vägen ner haha... 

Sen har jag typ bara varit hemma och gosat med katterna, varit ute på krogen osv! Imorgon är det STUDENTKRYSSNING!! Såååå taggad!! 










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0