Vad ska jag och min pojkvän göra?

Ni kom ihåg igår att jag lovade att skriva vad jag och min pojkvän gjorde igår? 

Vi var och kollade på en lägenhet, som vi kommer flytta in i den sista September! 
Jag är så himla glad, känner att detta kommer bli så jävla bra! Det är en tvåa mitt i stan på 62 kvadratmeter. Men det är inte lägenhet med portkod och så, utan det är med en egen liten innegård och dörren är som en vanlig ytterdörr på en villa, då jag kommer äntligen kunna köpa en egen katt! 
Har ju alltid velat haft en liten kattunge som bara är min, men mamma vill inte ha fler djur och pappas tjej är allergisk, men nu jävlar åker en katt in kan jag lova! :D 

Jag och älskling ska till IKEA nästa vecka och köpa soffa, bord+stolar och massa smågrejer som klocka, tvättkorg, glas osv! :) 
ÅH är så exalterad, vill fixa allt nuuuuu! 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0