svar på två kommentarer

Tycker du MJ är bra!?! :D typ ingen som gör det nu känns det som :c

Jag älskar Michael Jackson, han har varit min största idol reda 4:an! :) 
Haha tycker du inte?? Jag tycker nästan det är tvärt om, att efter han dog "började alla" älska honom, även de av mina kompisar som sagt att de hatade honom innan... Men sen kommer det ju alltid finnas dessa losers som droppar kommentarer som "MJ va pedofil och plastig", precis som att de tror att han sjunger med kuken ;)
För mig kommer han alltid vara en förebild, eftersom han alltid behandlade alla lika och verkligen brydde sig om de som hade det svårare, som fattiga barn osv.
Allt han ville var att göra världen till en bättre plats, vilket jag beundrar honom för! Det finns så mycket själviska idioter här i världen....
 
 
 
 
Är du tillsammans med han mio som sjunger?? OMG, hur träffades ni? Kan du inte berätta lite om er? Lägg upp bilder på han! Han är jättesnygg, gaaah avundsjuk. Vore jätteintressant och veta! älskar hans musik! Tycker du också om hans musik? Lyckos dig som får träffa han!!!


Haha söt du är! Du ska veta att det är inte så speciellt alls, det är som att träffa vilken kille som helst :) Dock kanske det är annorlunda för mig med tanke på att jag aldrig brytt mig om hans musik... Visst tycker att han sjunger bra men jag bryr mig faktiskt inte ett skit om hans "sjungade" rent ut sagt haha :D
Han är omtänksam och snäll, rolig på sitt korkade vis (hehe) och så jääävla envis så ibland vet jag inte vart jag ska ta vägen haha, men även vi har våra bråk precis som vilket par som helst :)
Vi har varit tillsammans 1 år nästa månad, och vi har haft det kämpigt av privata anledningar men vi har alltid kämpat oss tillbaka för att vi älskar varandra :) Vi träffades genom en kompis förra sommaren. 
Nu håller vi på att leta lägenhet (som han får betala till jag tar studenten nästa år mohaha), sedan har ju även vi våra små drömmar om familj osv ;) 
Vet inte om det finns så mycket mer att berätta... du får väl fråga så kan jag välja om det är lämpligt att svara på eller inte haha! Här får du lite bilder från när vi var i Turkiet, Puss
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0