Sista dagen på lovet

Idag är det sista dagen på lovet, och detta är nästan första gången jag INTE längtar tillbaka till skolan. Jag är sååå skoltrött så det är sorligt. Lite tråkigt nu innan man tar studenten. Undrar liksom hur detta kommer påverka betygen... MENMEN! 

Idag var det full rulle hela dagen. Först stod klockan på 09:30 för att Johannes skulle fota mig kl 11:00. När det var klart åkte jag till ICA och erbjöd mig att kunna jobba på jul och nyår. 
Jag tog ut pengar och köpte ett katthalsband åt Heaven hon ska ha när hon börjar gå ute. 

Sedan åkte jag hem, lagade mat, tittade på en film, åkte till stallet och när jag kom hem diskade jag. Jag belönade mig själv med sushi men åt föe många så nu mår jag illa ist :( haha... 
NU ska jag iaf sova! Godnatt! 

En bild Johannes skickade från dagens fotning 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0