Godmorgon från bussen

Godmorgon folks! Sitter just nu på bussen till skolan och dricker te ur min nya take away-mygg. Har länge letat efter en sån eftersom jag ofta till ta med kaffe/te till skolan, så hittade jag denna på inne på IGOR i Vås, 29kr! Den kostade 59kr egentligen, så jag slog till :) 

Min natt var fan inte rofylld måste jag säga! Mio brukar alltid gå och lägga sig efter mig på kvällarna eftersom han inte har något att gå upp till, men någon timme efter jag somnat vaknar jag alltid av att han kommer och lägger sig. Igår somnade jag runt tolv, och sen drömmer jag värsta mardrömmen och vaknar med ett ryck, och inser att Mio inte ligger bredvid mig!
 Jag tittade ut i vardagsrummet men det är helt tyst, både TV och hans dator är avstängda. Jag ropar på honom men får inget svar, så han var inte på toa, då skulle han höra mig. Jag ropade en gång till högre, men fortfarande inget svar. Jag trodde han hade gått nägonstans! Jag fick panik och flyger upp ur sängen, så hittar jag honom ihopkuren i soffan mes båda katterna. Han hade somnat när han kollat film tydligen haha... Han kom och la sig i sängen, och när jag tittar på klockan är hon 06:00, jag har alltså sovit ensam HELA natten! 
Brukar aldrig kunna göra det när han är hemma och ska komma och lägga sig, haha... Sen kunde jag inte somna om så låg vaken i 45 min till mitt larm ringde, suck... 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0