We are not broken, just bent

Någon vaken? Jag ligger vaken, och tänker ni vet, alla dumma tankar kommer alltid på kvällarna och hindrar en för att sova. Skitdrygt.
Vad tänker jag på då? Att idag har varit en skitdag. Idag har varit den sämsta dagen på länge. Jag är en sådan som involverar allt negativt jag kommer att tänka på när jag är sur för EN sak. Då blir jag förbannad ist.

Tror ni att livet går någonvart? Varför händer dåliga saker goda människor? Varför sårar man folk medvetet? Varför går man bakom ryggen på någon annan?

Jag skulle vilja leva i en sådan persons kropp för en dag, bara för att känna och veta hur de tänker när man gör dumma saker mot en annan person. Någon som gör ont, och sårar. Skulle inte ni?

Men livet är ju förutsägbart, typ. Man kan inte ens se en sekund in i framtiden, utan allt bara händer.
Men när vänder det?

Ni går urasäkta min deppighet, men just nu är jag i mitt "i väntan på bättre tiden" mode.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0