Några saker ni kanske inte visste om mig

* När jag sminkar mig använder jag aldrig fondaution, bara ID Bare Minerals

* ist för läppglans använder jag ett speciellt lipsyl. Ibland använder jag en blumper så att läpparna sväller lite

* Jag har en tvångstanke att jag måste pilla på skorpor osv

* När jag va sjuk gick jag ner från 59 kg till 54, nu väger jag 56

* Jag har aldig haft tandställning eller dragit ut någon tand

* När jag va ca 8 bast gick jag på "teater/konst"

* Jag har brytit min näsa

* Jag tycker inte om att sola på sommaren, det är långtråkigt. Ett tag kan jag ligga men sen blir jag rastlös

* Jag hatar The Grudge, så ibland när jag går ner i vår källare brukar jag sjunga på en manga-låt som är till för att föra bort allt ont, t.ex. Onda andar

* Jag älskar chokladbiskvi

* Jag har fobi för läxor

* När jag va liten trodde jag att jag hade nått "sjätte sinne" så jag kunde prata med alla djur och fatta vad dom sa





Kommentarer
Postat av: Nina

Såna här inlägg är så roliga att läsa! ;) alla som bloggar borde skriva såna oftare :D

2012-03-27 @ 14:07:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0