FUCK JUSTIN BIEBER

usch, jag ska inte titta sorgliga Michael Jackson videor såhär sent... Hittade
nån fanvideo på youtube där det var massa videos när MJ skrattar med sorglig musik i bakgrunden, började böla direkt hahaha ....

Såååå nu på kvällen då alla känslor är som starkast och jag nyss har grinat till en MJ video så känner jag bara hur MKT jag hatar Justin bieber!!! VEM FAN ÄR HAN LIKSOM??!! Om man jämför med Michael.... PATETISKT!!
Fortsätt du springa runt i dina silverglittriga sneakers, jag kommer aldrig lämna MJ! <3


Kommentarer
Postat av: Mickis

håller verkligen med dig, MJ <3

Svar: Mj in my heart! <3
Renée

2012-08-24 @ 19:11:13
URL: http://drommanderyttaren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0