1000 år sen jag gjorde en sån här!

1. När gick du upp idag? 12:00
2. Diamanter eller pärlor? Diamenter
3. Senaste filmen du såg på bio? Tror det va sista Harry Potter 
4. Vilka program ser du på TV? Kollar aldrig på TV
5. Vad åt du till frukost? Har inte ätit frukost 
6. Har du haft sex under sommarn? Kan väl hända
7. Vad är din favoritmat? Thai, mummaaa
8. Vilken mat gillar du inte? All äcklig mat som bara vuxna tycker om
9. Favoritchips? Sourcream! 
10. Vilken är din favorit CD för tillfället? Alla mina Michael Jacksonskivor 
11. Vilken bil kör du? brukar köra våran volvo mähäh
12. Favoritmacka? Sån där snabbmacka man köper på pressbyrån, hehe 
13. Vilket karaktärsdrag kan du inte leva med? vänta va? :o
14. Vilka är dina favoritkläder? mjukisbyxor och stor t-shirt
15. Om du fick åka vart du ville på semester? Tillbaka till Egypten eller Mexiko, lugnt mina favoritställen! 
16. Favoritklädmärke? Fred Perry 
17. Var vill du dra dig tillbaka? till 2008
18. Favorittid på dagen? sen morgon!
19. Var är du född? V-ås BB.
20. Vilken är din favoritsport att se på? Ridsport 
21. Coca Cola eller Pepsi? Pepsi!! Visste ni att Michael Jackson är sponsrad av dom?
22. Fotboll eller ishockey? inget, blää.
23. Är du en morgonmänniska eller nattuggla? nattuggla!
24. Pedikyr eller manikyr? båd&
25. Några spännande nyheter att berätta för oss? Jag ska ha 2 tågbyten hem från Mackeybooi och har aldrig varit där jag ska av, och har har 2 minuter på mig att hitta nästa tåg! Får se om jag kommer hem ikv haha! 
26. Vad ville du bli när du va liten? batman, true story 
27. Bästa barndomsminnet? När jag lekte med Bratz md Becka, haha
28. Varit i Afrika? nesch
29. Nånsin rullat in nån i toapapper? Börje på samhällslektionen, haha! 
30. Varit med om en bilolycka? nepp, tur är väl det
31. Favoritrestaurant? Räknas McDonalds?
32. Favoritblommor? Pioner 
33. Favorit snabbmatsrestaurant? Donken ftw 
34. Har du sovit naken? det händer 
35. Äger du en cykel? japp
36. På vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort? New Yorker!
37. Läggdags? nejnej, gick nyss upp
38. Senaste personen du delade en middag med? Mackeybooi 
39. Vad lyssnar du på just nu? ingenting, kollar på TV
40. Favoritfärg? BLÅ!
41. Hur många tatueringar har du? none



Kommentarer
Postat av: emma brokmark

pepsi!!!<3<3

2011-10-16 @ 14:57:32
URL: http://emmabrokmark.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0