trululu.......

ÄRLIGHET
ditt älsta hångel? 91
hur många har du varit riktigt riktigt kär i ? 2
vad tycker du om kärlek? älskar det och hatar det
när kramade du någon sist? nån minut sen
kramade du någon speciell person? Marat
har du svårt för att bli kär? ja
när kysste/hånglade du med någon sist? venne
ångrar du det? haha ne
när fick du senast en komplimang?  10 min sen
har du hånglat med någon av samma kön? haha ja

HAR DU NÅGONSIN
varit medvetslös?  nej
playat? njaee
hånglat med fler än 50 pers? nesch
hånglat med fler än 2 pers på en kväll? tror det
gjort något riktigt dumt?  yes
gjort något du verkligen ångrar? jupp
åkt ambulans? ne
gjort något olagligt? jajjamensan!
blivit polisanmäld ? haha ja.. i 6:an lol
blivit stoppad av polisen? nepp!
varit på polisförhör? typ
slagit ner någon? nja inte riktigt
skämts över dig själv? haha nej skäms aldrig hihi
tagit droger? NEJ!
blivit "utnyttjad" ? hoppas jag inte :o

gråtit inför någon du tycker om? jaa
misshandlat någon? nepp!
umgåts med folk som sysslat med droger?  ja
haft sex när du inte ville?  nepp :)

SENASTE PERSONEN SOM

sov i din säng? jag
såg dig gråta?  Ronja
fick dig att gråta? no coments
du delade en cigg med? Bror
du gick på bio med? adam, simon och emma
du var tillsammans med? Mattias

du saknade?  my girlteam
sa att den älskade dig? Ronja
Fullständigt namn? -Renée Mika Johansson Bäckman
Vart bor du?  sala
Bor tillsammans med? -  MY FAMILY
Husdjur? - 1 häst, 1 katt och 2 hundar
När är du född? - 20 April
När ska du sova ikväll? -  21:30
Duschat idag? - nej
Pussat någon idag? - nej

Vad har du ätit? - poatisbulllllar
Dagens klädsel? - converse, svarta jeans och vit tröja
Dagens bästa? - Marat tihi

Dagens sämsta?  no coments
Dagens roligaste? - Fredrik haha
Har du många vänner? - ofc
Hur många har du kysst? - lagom många haha nejmen ärligt orkar inte räkna

Hur många har du haft sex med?  jadu :) fler än 5 mindre än 15 
Hur många har varit otrogna mot dig? - Ingen hoppas jag
Har du pojk-/flickvän? - ne
Vem pratade du med i telefon senast? - Pappa
Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? - har raderat alla mina sms men tror att det var från Linnea haha


HAR DU UNDER DEN SENASTE MÅNADEN:
Saknat någon? - ja
Ångrat något? - ja
Ljugit? - ja
Svikit någon? - ja
Gråtit? - ja
Skrattat? - ja
slagits? nesch i'm a good girl

9 frågor om dina vänner
vem vet allt om dig? - ingen
vem är den roligaste av dina vänner? - alla
vem är snyggast av dina vänner? -  alla!

vem är den du helst har filmkväll med? -  alla

vem står dig närmast? - Carro, Natta, Lindis, Tess, Nittler, Ronja, Lukas, Linus, Pontus, Emmis, Jocke osv haha...

vem har du känt allra längst och fortfarande är kompis med? - Dilwin och Klara

vad skulle du göra om någon av dina vänner dog? - gud, jag skulle li deprimerad
vem är din senaste kompis? - alla i min klass haha

KÄRLEK

Är du kär just nu? i don't know
I vem? no coments
Har du ett förhållande? - ne
Har du kysst någon idag? -ne
Har du kysst någon de senaste 48 timmarna? - ne
Har du varit otrogen och om ja, varför?  no coments
Är du romantisk? - jag tycker det :(
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? - hoppas jag inte
Vad hette din första flickvän/pojkvän? -  Erik typ haha
Hur länge höll det? - 8 månader, helt äligt så tror jag att jag glömde bort att jag var tsm med honom. Jag gick i 2:an OKEJ?!

Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - förhållande 
Har du varit tillsammans med två samtidigt? -haha veinte, i förskolan kanske
Är du en bra pojk/flickvän? - nej
Hur många har du varit kär i iår? - 1
Vem sov du senast bredvid ? - Ronja
När fick du din första kyss? -  6:an
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? - 21 och 25

mina favorittvillingar och jag på skolavslutningen <3


Kommentarer
Postat av: Sara

Kan inte du filma någon gång när du rider?^^

2011-11-14 @ 17:17:46
Postat av: mimmi

fin bild! :) vad mena du med "älsta hångel: 91 " xD asså du kan ju inte ha hånglat en 91 åring eller år 1991, då va ju varken du eller jag födda x) ..

2011-11-15 @ 19:00:34
URL: http://mimmipiggthebest.blogg.se/
Postat av: caaarrrrie

miss you<3

btw hur fan står jag på bilden haha usch

2011-11-17 @ 21:38:07
URL: http://carolinebrantestig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0