Fars dag

Sov ju hos Ronja hela denna helg för att vi skulle vara barnvakt till Maldiva, Ronjas söta lillasyster som är 1 bast, och kan väl börja med att säga att inatt vaknade man av att hon grät för att hon hade kissat i blöjan, så Ronja tog hand om det, sen väckte hon mig kl 8 i morse genom att stå och gråta i rummet jag sov i, Ronja hade somnat i hennes mammas säng hahaha så eftersom Ronja hade tagit henne inatt så satte jag på Maldiva kläder och tog med henne ut i 2 timmar, så Ronjis kunde få sov lite :) Riktigt mysigt väder idag med solsken, så vi gick till lekparken och sen mata vi änderna vid dammarna :D Fast jag somnade 3 igår så är rätt trött.... jajajajaj det är vad jag har gjort idag typ haha :)

Kl 4 kommer pappa och hämtar mig så ska jag och bror hem till honom och äta middag, myspys!


Pappis <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0