Är.Skit.Trött.

Igår var det lite party hemma hos mig. Det var jag, Börje, Emma, Kenny, Erik, Erik, Krike, Robin, Sebbe, Carl och Johan. Först laga vi tacos och hade det mysigt, sen plocka vi undan allt och började dricka, jag hade skitkul igår! Sen sov Sebbe, Carl, Johan, Kenny, Emma och Robin här.

Idag är jag trött, så att säga haha... sovit max 5 timmar inatt, blöööö


några bilden från igår. Mina fina och jag



Kricke, Robin, Kenny och Erik



Kenny, Robin (älskar hans miner på alla kort hahaha, han är förövrigt min barndomsvän!) och Sebastian



Sebastian, jag, Johan och Kenny


Kommentarer
Postat av: Anonym

hur kan du vara så ...överallt :O på vaenda bild är det nya ansikten :O

2011-11-26 @ 22:54:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0