Värsta dagen någonsin!

1. Jag försov mig en timme och missade tyskan

2. Det fanns inte flingor när jag skulle äta frukost.

3. Slösade halva tanken bensin bara på att åka runt för att leta efter min klass vart fan vi hade idott! 

4. Sprang som en tok runt dammarna för att slå mitt rekord men sprang 1sek för segt. 

5. När jag kom tillbaka till skolan hade jag tappat min skåpnyckel på gräsmattan vid dammarna och var tvungen att gå tillbaka.

6. Fick reda idag på ett jag inte kommer få MVG i slutbetyg i svenska, fast jag kämpat som en idiot.

7. Det spöregnade när jag åkte hem


dessutom såg min mentor mig röka, så nu lär jag ju få en massa skit här hemma





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0