Tragiskt... :(



Hon/han syftar då på min cylinder till moppen... Hmm. För det första är det rätt skoj att när jag söker på IPnummret till kommentaren så kommer det upp typ tre andra kommentarer där samma person har skvirit jättesnälla saker och frågor, och så tror hon/han att jag inte fattar att man kan kolla IPnummret? Har svarat på alla denna persons frågor i bloggen med snälla svar och så skriver hon/han såhär... Haha.. ja vad ska man säga? Sorligt :(

Du föresten Anonym, om du vill ha en egen cylinder ska du gå in på TwoStroke och sen välja mopedmärke till Vänster ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

samma.

Spelar de nå roll om ja kommenterat förut? x)

Men du behöver inte skryta om allt du får av andra, och nu snackar jag inte små presenter.

De är inte svårt att checka på facebook mer exakt vem det är som äger en blogg.. och vips bild på din moped "alla älska min moped :D" + kommentarer till de och en komentar länkar till sidan till den förra ägaren som byggde upp mopeden, stylingen och allt.



Det jag vill komma fram till iallafall va; skryt inte om andras jobb du köpt!! Dat´s all. Saker du gjort själv är ju bra, men är de värt att ta beröm för en annans förtjänst?

twostroke är dyra och så sök på ex, cykelkraft och andra mindre sidor som kanske har samma cylinder för billigare pris (twostroke är dyra, enligt mig) så kan du spara en del

2011-05-12 @ 18:18:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0