SKÄMTARU?!


Har jag någonsin sagt att jag har byggt ihop min moped?!?!? Alltså gud, nu blir jag helt knasig, klart som fan jag köpte min moped hel?! Att någon byggt ihop den före mig, shit, tror du jag köper en moppe som är i delar?! Och JA, den är stylad, därav en orsak till att jag köpte den, DEN ÄR SNYGG!! Jaghar aldrig skrytit om saker som andra gjort, det jag har gjort på min moppe är att byta tändningslås och beställt en ny cyliner som MIN KOMPIS ska sätta dit, inte jag! 

Åååå buhu blir sur :(



Kommentarer
Postat av: Anonym

Klart att du blir knasig om du inte äns läser vad som står, har jag ens NÄMT att du skulle ha byggt ihop din moppe? nej dåså

personer som sköter om sina mopeder själva plockar istär, byter delar, stylar och sådant själva och de är såklart de som ägaren innan dig också har gjord så -.-'

2011-05-13 @ 07:06:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0