Godmorgon

Det har varit så himla fint väder två dagar i rad nu! 23 grader varmt och blåhimmel. Igår låg jag ute hos pappa och solade i tre timmar i världens skönaste solstol, somnade tillochmed :)

Idag ska jag hem till pappa efter skolan igen och rulla hem min moppe till mamma. Min cylinder har spruckit så måste rulla hem den till mamma så att Sebbe kan sätta på den nya jag har beställt.
Idag måste jag även uträtta ärenden på stan, fixa sommarjobbet jag glömt bort, beställa klipptid, kolla efter vita klackskor osv :)



bild från när jag sitter i Mackeybooi's säng :)





Kommentarer
Postat av: Anonym

...och så är det inte du som beställt den, eftersom du inte kan något om mopeder utan åker runt och spelar cool

2011-05-11 @ 21:59:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0