Lista

SKULLE DU HELST:
1. Pierca tungan eller läppen? - har ju redan haft i läppen, men tungan faktiskt
2. Vara seriös eller oseriös? - oseriös
3. Dricka grön eller röd mjölk? - grön
4. Brinna upp eller drunkna? - drunkna
5. Umgås med dina föräldrar eller vänner? - vänner

SVARA ÄRLIGT:
1. tycker du om någon nu? - nej det tror jag inte
2. har du skolkat? - japp
3. fanta eller cola? - cola
4. är du nyttig av dig? -  ja det tycker jag

OM MIG:
1. vad heter du? - Renée
2. syskon? - bror
3. Vart bor du? - hemma
4. Hur många barn vill du ha? - två :)
5. Vill du gifta dig? - nja
6. Humör just nu? - seg
7. Sugen på just nu? - en Magnumglass. Har tänkt på det i säkert 30 min nu....

HAR DU DE SENASTE 24 TIMMARNA:
1. Sjungit? - japp
2. Blivit kramad? - ja
3. Känt dig fånig? - nepp
4. Saknat någon? - nej
5. Dansat galet? - nej
6. klippt håret? - Nej
7. Gråtit? - nej

GREJER:
1. Har du blivit jagad av polisen någon gång? - nepp
2. Har du en hund? - har två
3. sover du helst ensam eller med någon? - med någon
4. Tror du på spöken? - nej kan jag väl inte säga att jag gör
5. Är du mörkrädd? - nej
6. Är du morgonpigg? - beror på hur länge jag sovit
7. Vad vill du ha just nu? - en Magnumglass....

KÄRLEK:
1. Är du singel nu? - jajjamensan!
2. Föredrar du långa förhållanden istället för korta? - långa kanske
3. Är du redo o satsa på ett seriöst förhållande nu? - nej
4. Har du dumpat någon och sedan ångrat dig? - ja fast nej. Både &
5. Har du någon gång varit riktigt svartsjuk? - OM jag har
6. Har du hållt på med någon för att göra någon annan svartsjuk? - nej tror jag inte
7. Har du varit på en blind-date? - nej
8. Sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat de?- självklart!
9. Saknar du någon av dina ex? - ne
10. Somnat gråtande pga kärleken? - tror så
11. Brukar du tänka på dina ex? - nej kan jag inte påstå

KOMPISAR:
13. Har du nån bästa vän? - har flera!
14. Är du ofta med dina vänner? - jadå
15. Vad brukar ni hitta på? - allt och inget
16. Bästa minnet med nån vän?- har så många med så många :*
17. Kan du vara dig själv med dina kompisar? - i'm allways myself
18. Vem vet mest om dig? - inget kan så mycket om mig som jag :)

ÖVRIGT:
25. Hånglat i mer än tre minuter? - hahaha jaa
26. Sovit i en annans säng? - yes 
27. Hånglat i regn? - fuck det har jag inte! Det står på listan
28. Sovit naken? - jaa
29. Hoppat in i en bil med folk du just träffat? - never
30. Blivit tagen av polisen? - nepp
31. Smygit ut ur ditt hus? - haha ja :D
32. Haft känslor för någon som inte känt det samma? - japp
33. Struntat i skolan för att göra något roligare? - japp

OM DIG:


34. Hur gammal är du? - 16
35. Hur lång är du? - typ 176
36. Vart bor du? - hemma 
37. Är du nöjd med ditt rum? - japp!
38. Villken är din riktiga hårfärg? brunt
39. Har du någon sjukdom? - hoppas jag inte?
40. Är dina föräldrar skilda? - ja
41. Gillar du skolan? - SAKNAR REDAN EKEBY
42. Hur svarar du i telefonen? - Hej det är Renée
43. Åt du senast? - solrosfrön hehe
44. Drack du senast?- mjölk
45. Har du på fötterna? - strumpor
46. Gillar du mest hos dig själv? - Jag är alltid mig själv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0