känner mig naken utan min kamera

Jag vet inte om jag har skrivit det, men min bror hade fest hemma hos oss får flera veckor sedan. När jag kommer hem från stallet så håller en av hans kompisar att leka med min kemara, bara "tok-tar-kort" på folk. JAG FICK DAMP och började skrika osv.. Min kamera är inte en liten version av en Canon från Expert eller elgiganten för 2000:-, jag har en original CANON EOS 40D, värd FÖR många tusanlappar, och han LEKER med den?!

Min kamera blev överlastad av allt konstigt knäppande och vi var tvunga att skicka iväg den på lagning, den har fortfarande inte kommit tillbaka, och min skolavslutning är om 3 dagar. KUL VA?! 

Sen är det lite lagom irreterande att det inte går att lägga över bilder från iPhonen, jag som hade tagit kort igår...

när jag slutade 8:an. Min naturliga hårfärg också, tihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0