en kväll med brudarna!

Ikväll var jag, Carro, Natta, Lindis, Tess, Nittler och Lina hela kvällen. Vi grillade och hade hur kul som helst. Tog en massa kort också, men dock på carros och nattas kamera så jag kan tyvärr inte lägga upp några än :)

Det var som en liten avslutningskväll med hela gänget eftersom vi slutar snart och i stort alla kommer gå på olika skolor och klasser. Skitsorligt....

Nu håller jag på att lägga över allt på min skoladata till en disk då jag ska lämna tillbaka skoldatan i morgon. Det kommer ta typ två timmar, sen ska jag sova. Imorgon är det klassdag och vi ska vara uppe i min mentors stuga halva dagen, sen ska jag på övning i kyrkan. Jag ska sjunga, tihihi (a)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0