Två frågor




Svar på fråga 1: Jag anväder bara Kérastase-hårprodukter och alla är hur bra som helst. Håroljan använder jag efter att jag har duschat och handdukstorkat håret. Oljan tar bäst när håret är fuktigt och sen så blåser jag håret. Då blir det jättemjukt sen när det är torrt :) Den heter Oléo-Relax

Jag anväder också håroljan som värmeskydd när jag plattar håret i topparna. 




Svar på fråga 2:
Nej jag har inte missat att jag är tjej tack så mkt :) Om man har pyttepytte lite vax (t.ex D:fi. som jag har) på alla fingertopparna och knuggar ut det så gott det går och sedan drar fingrarna i hårbotten i vid överhåret får man volym. Vax är inte bara till för killar :)




Kommentarer
Postat av: ..

det är inte bra att ha olja i håret och sen använda plattång, det kommer att bränna ditt hår ännu mer!

2011-07-20 @ 19:28:52
Postat av: Anonym

håller med åvanstående :)



Men du verkar värkligen ha koll på bra hårvårdsprodukter! good one!



har själv ett hår som slits jätte mycket som jag inte vet vad jag ska göra av (om jag klipper de så på 3-6 dagar, lika slitet -.-). Vet du någon bra produkt som föreygger det? Har jätte tunt också och tappar mycket, har provat lite av varje men kommer aldrig till en bra lösning..



kul att följa din blogg förresten:)

2011-07-21 @ 13:40:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0