Fråga



Svar: Så sant så! Men det är inte så många som du tror :) I Västerås känner jag enbart Måns och Klara så bra så att jag vågar sova hos dom. Måns och jag har varit små turteduvor en gång i tiden men nu är vi bara väldigt bra kompisar. Klara och jag är barndomsvänner. Sedan har jag flera bekanta i Västerås som jag lärt känna genom Måns och Klara, men dom skulle jag nog inte kunna sova hos, tror jag... 

I Stockholm känner jag faktiskt inte en enda kotte. Är bara bekant med Emmis kusin som bor där, och såklart Emmis farmor som vi bodde hos när vi var på TheVoice förra sommaren, hihi! 

I Uppsala bor bara min moster som jag KÄNNER, annars har jag bara en nyfunnen vän där som heter Gustav och Oskar (ni vet min gamla granne?) bor utanför Uppsala :)

Och vi får ju inte glömma
bort älskade Mackeybooi i Småland! 

Sedan har jag ju såklart en massa kompisar utanför Sala med bara någon mil, dvs i Möklinta, Sätrabrunn, Västerfärnebo och Ljugansbo. 

Och vet du vad? Om ca två veckor ska jag åka tillbaka till Göteborg för att vara med en kompis, men det berättar jag mer om sen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0