fråga




SVAR: Nej jag joggar inte eller något liknande. Jag har varit smal i hela mitt liv, min mamma var väldigt noga när jag var liten med att jag och min bror inte åt onödigt mycket socker, dvs, kakor, bullar godis, drack läsk osv... Sen spelade jag innebandy i ett par- tre år när jag gick i 4:an. Jag har som sagt ridit i hela mitt liv också, och det är inte så lätt som alla tror... :)

Nu när jag har blivit äldre har mamma släppt med att hålla koll på vad och hur mycket godis och äter, men jag tänker också själv. Jag har väldigt lätt för att gå upp i vikt. Jag anser att det är onödigt att äta för mycket socker, men jag älskar mat! =D

jag nr 2


jag sommar 2009, har väl gått upp 2kg sen dess kanske :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0