You can put the blame on me

Sämst uppdatering här känner jag! Men vill ni veta EXAKT vad jag har i skolan? BRA!

* Religion: En uppsats om etik, en uppsats om hinduism och buddhism, ett arbete om Amish och en uppsats där jag ska skriva om kristna osv

* Samhäll: En uppsats om mänskliga rättigheter, en uppsats om samhällsekonomi och vi har nyss fått en ny uppgift

* Psykologi: En uppsats om hur man väljer partner

* Svenska: Ska läsa en kärleksroman och skriva en uppsats om det


Allt detta ska jag alltså göra INNAN LOVET BÖRJAR NÄSTA VECKA, förutom svenskan. Så ni kanske förstår att jag inte har så mkt tid för att blogga. Usch ångrar att jag var lat och inte gjorde allt detta förut, blääh





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0