Svar på frågorna!

Även fast det är en person som ställt flera frågor i en kommentr svarar jag på dom en och en, bli enklast så om jag ska lägga till någon bild :)
hur håller du hälst kontakt med dina vänner? eftersom du verkar ha a lot of them...

Svar:
Ja vänner har jag aldrig haft problem med, som tur är. Hur jag håller kontakt med dom är olika, de allra flesta av mina vänner bor ju i samma stad som jag bor, och den är väldigt liten så det är inte så svårt att bara träffas en snabbis om det var ett tag sen man sågs. Annars blir det väl så att man kanske skickar iväg ett sms ibland, eller skriver på facebook i chatten :) 


hur många gånger har du haft sex, o med hur många?

Svar:
Att säga på rak arm hur många man har haft sex med gör nog ingen bloggare, och det är ju helst inget jag vill skriva ut egentligen i en offentlig blogg, men fler än 5 och mindre än 15 brukar jag säga :) Hur många gånger har jag ingen alls koll på, hehe


gillar du nån nu?

Svar: Ja jag gillar någon väldigt mycket just nu, faktiskt! :D


vart bor du, ehehe :))))

Svar: Jag bor i Sala, en liten mysig stad :)


Hur lång är du?

Svar: Mätte mig faktiskt förra veckan hos skolsyrran på min skola, jag är prick 175 cm!


Vilken är din riktiga hårfärg?

Svar: Det är den jag hade innan jag färgade till det blonda, här kommer en bild från Cypern 2009:



Vad heter din häst?

Svar: Katitzi heter hon!


Hur många gånger i veckan rider du & hur ofta är du i stallet?

Svar: Jag är i stallet varje dag, året om. Det är det som innebär lite att ha egen häst, ingen slötid här inte, haha! Hur mycket jag rider beror på, vissa gånger kan jag rida 5 dagar på en vcka och en annan bara 2. 


Hur många år var du när du fick din första häst & vad var det för en häst/ponny?

Svar: Min första häst är den jag har nu, alltså Katitzi. Jag fick henne när jag var 13 år och hon skulle precis fylla 4. Hon är ett svenskt halvblod med 10% fullblod. Alltså var min första häst en unghäst, kanske inte så smart kan dom flesta hästfolk tycka, att sätta upp en 13-åring på en 4-åring, men jag var en tuff liten brud och har nästan alltid ridit med dom som är äldre i specialgrupper för jag lärde mig väldigt fort och var duktig för min ålder. Man skulle kunna säga att jag red in Katitzi själv, hon hade t.ex aldrig hoppat med ryttare på ryggen när jag fick henne, och kunde inte skänkelvikning eller någon sådan rörelse. Nu kan hon i princip allt! Men jag har fått en del hjälp av mina tränare, men det allra mesta har jag gjort själv faktiskt! Nu har jag haft Katitzi i 3,5 år :)

bild från är jag var och tränade i ridhuset förra helgen



Vilken är din favorit färg?

Svar:
Blå. Har alltid varit, kommer alltid vara


om du fick resa vart du ville.. vart skulle du resa då? :)

Svar: Tillbaka till Mexiko, det var den skönaste semestern av alla jag varit på!


beskriv dig själv med några ord

Svar: Glad, sprallig, hyper, egen, och väldigt noga med saker jag tycker


jag är ett stooort michael jackson fan precis som du och jag undrar vad det är med honnom som har fått dig att älska honnom så mycket? berätta! och när blev du hans fan? :D

Svar: Vilken rolig fråga! Det var såhär, att när jag började 4:an började det en kille i min nya klass som heter Daniel (ni har säkert sett honom i bloggen någongång, han är en väldigt bra kompis till mig) och han var ett stort Michael Jackson-fan. Jag blev "kär" i honom, ni vet sådär barnkär, efter en dag i skolan, och ville liksom "göra det han gjorde". Jag visste då inte på rak arm vem Michael Jackson var, men kollade upp det när jag kom hem från skolan och då kände jag igen honom. Jag började lyssna på några av hans låtar och sen fortsatte det så genom åren. Det går inte en enda dag utan någonting med MJ, så är det bara haha. Även fast jag inte var kär i Danne längre i mitten av fyran slutade jag aldrig att lyssna på Michael. Han är den bästa för mig, och har varit det nu i 6 år!


hahaha orka att 2 st frågat hur många du haft sex med... JAG VET! hihihi (a) men du.. min fråga: älskar du mig lika mkt som jag älskar dig? :D / Emmis

Svar: Jarå Emmis, inga tvivel :* Love you moore then that! <3<3

Kommentarer
Postat av: mimmi

wiii jag är längre! :D ehehehe... x)

2011-12-07 @ 09:21:21
URL: http://mimmipiggthebest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0