Sämst...

Kom precis hemn från julbordet vi skulle på, och FYFAN! Måste vara det värsta julbord jag någonsin varit på. Det var i stan, och det var jättemycket folk, men julskinkan tog slut innan jag hann ta någon, potatisen var inte helt kokt, prinskorvarna och köttbullarna var kalla och det fanns ingen efterrätt. Dessutom var servicen noll bra, haha... Nej, hoppas på ett bättre julbord lite längre framöver! 


Ska ta något litet att äta nu eftersom man inte blev så mätt på maten och jag har Michael Jackson på maxvolym i högtalarna. Tack vare honom blir min lördagskväll bra <3





Kommentarer
Postat av: mimmi

super fin header! ;)

2011-12-05 @ 18:59:13
URL: http://mimmipiggthebest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0