Min fina sysling!

Just nu är jag med Gloria, som förövrigt var 1000 år sen jag träffade! Vi har suttit och spelat plans vs zombies hela kvällen och käkat godis, hehe.... Vet att jag inte har bloggat på länge men har inte haft nå lust... 

Nu ska vi iaf lägga oss i sängen och kolla på film, TTYL


Gjorde en header åt Glorias nya blogg också, men den är inte klar så deet är ingen idé att ni går in på den än! Man kan ju inte tro att hon bara är 12 år!! På bilden ser hon ju ut som ty 15 bast.... Dock lite ps:ad, men det är INTE mkt!



Orginalbilden


Kommentarer
Postat av: Rebecca

kikar in :)

2011-12-11 @ 01:44:55
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/
Postat av: Ronja

Fin syster man har! :)

2011-12-11 @ 23:10:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0