ja-a-råå, nicnice

Skulle du ha sex med den personen du senast fick sms av? ne :D
Har någon gjort dig besviken de senaste tre dagarna? Jaaaa
Har någon sett dig i underkläder de senaste tre dagarna? ja
Om du var så full att du inte kunde gå, skulle den person du senast pussade ta hand om dig? ja det hoppas jag!
Har du någonsin pussat någon som varit hög? haha ja...
Vem är den största idioten du känner? FERHAAAAT !!!
Vad skulle du säga om personen du har känslor för skulle plinga på din dörr? "Vad gör du här"? haha

Hatar du någon just nu? JAA FERHAT!!!!
Vem tog senast på din rumpa? jag själv! :DD
Har du syskon som är äldre än 21? nesch
Hur fick du ditt senaste blåmärke? Kommer inte ihåg
Är du längre än de flesta i din ålder? Jag va det förr, men nu är alla nästan lika långa som mig haha :(

 

Vad skulle du göra om någon av dina vänner höll på med den du senast pussade? Jag skulle slå ihjäl dom
Har du någonsin fundera på att pierca din tunga? ja, men vågar inte :(

Känner du någon som är oskuld? haha men ja

När gapskrattade du senast? Idag :D

Skulle du någonsin kunna tatuera dig? Jaaaa!

Håller du kvar vid någonting du borde släppa taget om? ja, jag sover med gosedjur :(

Har du någon av motsatt kön du kan berätta allt för? jaa många :) love my boys


Om dina föräldrar inte skulle gilla den personen du träffar, skulle du sluta träffa den då? haha aldrig
Man vet aldrig vad man har innan man förlorat det. Sant eller falskt? sant
Har du någonsin kysst ett ex efter att ni gjort slut? japp
Om du kunde välja att någon skulle "försvinna", skulle du? ja FERHAT!!!
Vilka ställen har du varit på under de senaste tre timmarna? I v-ås
Vad är det bästa som hände dig idag? Jag köpte värsta snygga kläderna till nyrår, jippie!

Vem har du umgåtts med idag? Gloria, Ronja, Emmis och Sofia
Är du en elak person? när jag behöver är jag elak :D
Om du hade en miljon, säg en sak du skulle köpa? en staty av Micahel Jackson hehe
Vad lyssnar du på just nu? Jackson 5 - I'll be there

Tror du att andra människor tycker illa om dig? Finns alltid någon :)

Om du var jagad av en alligator, vad skulle du göra? klättra upp i ett träd
Är du lycklig? ja och nej
Vem skrek du senast på och varför? Jag kommer inte ihåg, men bror antagligen :D

När grät du senast? kommer inte ihåg :o
Vem kramade du senast? Gloria
Är du rädd för mörker? nesch
Vad drack du senast? Pepsi Max
Tror du att två ex kan vara vänner? ja mina två ex är det haha :D
Vill du ha tillbaka någon i ditt liv? ja :o
Sover du med dörren öppen eller stängd? stängd, alltid!
Nämn någonting du verkligen vill ha just nu? ********n
Finns det någon person som du aldrig vill förlora? ja det finns jättemånga.. men jag vill alltid förlora FERHAAAAT!!!


saknar sommar och åka longboardd....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0