I miss school

Tro inget, saknar bara mina kompisar, inte allt arbete hehe... Men allvarligt, jag älskar verkligen my new mates och det känns skitsorligt att skiljas från dom på en fredag :(
Tänkte på Börjes härliga kommentar hon drog förrförra helgen: 

Jag: Jag funderar på att göra ett album på face som ska heta "the party is in my head"
Börje: Ja jag med, så ska jag ha massa bilder på mitt huvud där i" 

hahahahahaha så jäävla skön!
Här kommer lite bilde från olika dagar i skolan, puss



































Kommentarer
Postat av: mimmi

du har färgat mörkare va? :) kollar inte så ofta därför jag kanske upptäcker de segt ;)

2011-12-13 @ 18:40:07
URL: http://mimmipiggthebest.blogg.se/
Postat av: mimmi

du har färgat mörkare va? :) kollar inte så ofta därför jag kanske upptäcker de segt ;)

2011-12-13 @ 18:40:17
URL: http://mimmipiggthebest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0