H&M-häng

Rätt soft dag idag även fast vi gick från 08:00 till 15:45. Tror itne jag jobbade NÅGOTING idag! Inte bra! Men jag hde så kul ist med mina små älsklingar :*
På lunchen drog jag och emma till donken och käka, skratta som fan och sen käkadee vi lite till, sen drog vi till H&M och väntade på Börje, sen gick hon och käka donken medan vi kolla på haha. 





Jag och Emma prövade såna här "sexiga" nattlinnen från underklädesavdelningen, fast jag behöll mina strumpbyxor på när jag skulle ta kort, så kul ska vi inte ha haha... SYND att den va såhär "bh-aktig" där uppe, annars hade det varit fett snyggt att ha någon sånhär typ av nyårsklänning, men jag skulle ALDRIG kunna sätta på mig något från underklädesavdelningen (förutom bh och trosor) på t.ex. fest, nej usch.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0