hahaha

Nadie åkte hem igår kväll för hon skulle upp tidigt och åka till V-ås, men Lindis och jag gick ut till mitt lilla hus och la oss ca kl 00:40. Vi låg och pratade ett tag och sen skulle vi sova.
Jag skulle precis till att somna, då jag vaknar av att det är någon som verkligen BANKAR på min dörr! Kan tippa på att det hade gått max 20 min efter att jag och Lindis slutade prata. Jag vågade inte säga någonting i början, sen så bankar det på dörren igen! Jag var huuur rädd som helst, för pappa sov borta igår, och han knackar inte ens när han kommer in i mitt hus, så det kunde inte vara han, och min bror lanade, och Nadie hade åkt hem, SÅ JAG TRODDE HELT SERIÖST ATT DET VAR NÅGON INBROTTSTJUV!! Jag hade inte låst min dörr heller! 
Tillslut sa jag: aa..? 
Sen öppnas dörren, och den är i min lilla hall, så ser inte vem det är som kommer in, men det är HELT TYST! 
sen jag ba: hallå? 
Då hör man: HEEEEEJ!!!! 
HAHAHAH SÅ VA DET SEBBE, min brors kompis!! 

HAHAHAHA guud jag tror aldrig jag har varit så rädd i hela mitt liiiv!! Och Lindis vågade inte säga någonting hahahahah skitläskigt! 

Det visade dig att Sebbe hade tråkigt och ville ut och sladda lite med bilen, så jag hängde med honom ett varv runt mitt område, och sen skjutsade han hem mig och jag gick jag la mig :) Vaknade kl 2 idag, skönt!


du skrämde skiten ur mig Sebbe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0