Blame me!

Förlåtförlåtförlåt för att jag inter har bloggat men kör på det vanliga att jag har haft fullt upp :o Kom hem som sagt från Falun i söndags och sen har skolan tagit hut mkt tid som helst, slutar ju 17:00 varannan vecka och sen är det stall på det, så har inte haft tid... 

I morgon börjar jag iaf kl 14:00, fast ska dra till v-ås lite tidigare och käka på konsterhuset med Johanna och Alexander :)


Några bilder från Falun förra helgen!

Marcus!


Max, Danne och Ronja!


vi sminkade danne haha...


Ronjiiii




Max, Jonas och jag

Kommentarer
Postat av: Anonym

är Johanna och Alexander nya klasskompisar eller? :) hur går det i klassen??

2011-08-25 @ 16:10:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0