Det jag skulle berätta idag

Jag skrev ju igår att jag skulle berätta varför jag inte bloggat på hela helgen för att det hände så mycket.




Haha ja det är frågan. Det är såhär:

Jag var hos Gloria hela helgen och hon har räddat fyra stycken kaninungar från att bli avlivade bara för att ägarna inte ville ha dom. Kaninerna är bara 8 veckor. Hon har dom i en utebox i stallet där dom har massa halm, hö osv :)
 
Då kom hon på den idén: "Jag vill starta en kaninfarm med dig Renée! Och rädda vanskötta och stackars kaniner som är bortglömda eller som ingen vill ha, och hjälpa dom hitta nya hem."

"Åh herregud" var det första jag sa, men sedan tänkte jag efter. Tänk vad bra om man kunde göra så?

Så hela helgen satt vi och klurade på det, och det skulle ändå vara ganska kul! Fast väääldigt mycket jobb?

Vi får väl se vad framtiden har att komma med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0