åååååååååååååååååååå!!!!

Just nu är jag fett irreterad!!! Jag satt och tittade på Nelly.com på klännigar som jag ska ha på skolavslutningen, så hittar jag en skitsnygg som kom in idag, HUR FIN SOM HELST VERKLIGEN!!! 


Jag: Mamma!! Den här klännigen ska jag ha min avslutningen! 
Mamma: ÅÅÅÅ  vad fin!! 
Jag: Får jag beställa den nu?! 
Mamma: nej, titta lite mer först innan du bestämmer dig. 

* 3 timmar senare efter jag kommit hem från stallet*

Jag: Nu vill jag beställa den! 
Mamma: okejdå. 

SÅ ÄR DEN BORTA!!!!!!! HUR KAN DET KOMMA SIG?!?!?!?!? DEN BARA FÖRSVANN!! HAR TITTAT IGENOM HELA HEMSIDAN!! ÅÅÅÅÅÅÅÅ :'(  :'(   :'(

Kommentarer
Postat av: sanna

det är så hela tiden på nelly, om den är borta så är den slut i lager men dom brukar få in nya efter några dagar:)

2011-04-28 @ 23:18:56
Postat av: Anonym

hur såg den typ ut? om den kommer upp igen lägg ut bild!!

2011-04-29 @ 07:12:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0