Alla mina Michael Jackson prylar

Jag har ingen speciellt att blogga om, typ som vanligt.
Jag har tagit mig den äran att ta kort på alla av mina MJ saker, som jag älskar och förvarar tryggt i mitt rum <3


Min nya MJ-klocka




T-shirt jag fick av bästa Emmis när hon var i Turkiet



En ny T-shirt


Den ritade jag förra sommaren



MJ-mugg


Mina skivor, har tappat bort det ena fodralet... :(



DVD:er



MJ-tändaer jag fick av Fredde när han kom hem från Rhodos! Ska man röka, ska man göra det med stil ;)




Mitt mattehäfte i 4:an....



Ritade i 4:an haha mkt vackert...


tidning



"tyg-affisch" jag gjorde i 7:an


Sen har jag ju SJÄLVKLART affischer på väggarna





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0