Älskling

Det är bara ett underbart ord man kan säga om dig.
Du är mitt lilla hjärta, något jag måste beskydda. Jag skulle inte kunna fortsätta mitt liv om inte du fanns där.
Fast jag alltid har varit 4 år äldre än dig, har vi alltid varit lika gamla.
När du var liten var det jag som fick hålla dig.
När du blev äldre var det jag som fick passa dig.
När du blev lika gammal som jag var det vi som röjde tillsammans. Vi röjer.

Vi kan varandra utantill, vi går i samma spår. Vi behöver inte säga något, vi vet ändå.
Det är med dig jag kan vara mig själv som mest, med dig jag kan koppla av ordentligt.
Det är med dig alla mina äventyr sker. Jag älskar våra äventyr.
Våra äventyr finns inte skrivet i någon saga, finns inte på film, inte ens i något manus.
För våra äventyr behöver man inte planera, det händer. Händer på riktigt, utan att vi vet något.

Många säger alltid "jag skulle kunna skriva en hel bok om hur mycket du betyder för mig" osv. Det behöver inte jag.
Jag behöver bara säga 2 meningar, 7 ord, 1 namn.


Jag lämnar dig aldrig.
Jag älskar dig
Gloria deBedoire



http://nightfury.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0