Emmis <3

Hahah å fyfan, gårdagen!
Började med att jag och Emmis åkte upp till stallet och red ganska långt.
Sen kom vi på att vi var skitsugna på Thaimat, men det var ju så mycket kvar i stallet att göra.
OCH DOM STÄNGDE OM 50 MINUTER!
Så vi sprang fram och tillbaka för att hinna, sen kastade vi oss på hennes moppe och åkte full gas hem till mig,
där hon släppte av mig så jag sprang in och bytte till mjukiskläder fort som fan, sen sprang jag ut igen,
så kom jag på att jag glömt moppehjälmen!
Så jag sprang in som en idiot och sen sprang jag ut igen, så kom Emmis och vi åkte lika fort som hon kom.
Full gas (faktist) mot stan, och efter en massa stress, svett och flåsande, klev vi av moppen och såg mot thaiaffären, SOM VAR STÄNGD!
och vi dog x'd




Kommentarer
Postat av: emmabrokmark :)

HAHAHA :( ♥

2010-05-09 @ 00:14:01
URL: http://metrobloggen.se/emmabrokmark

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0