Dagens!

Dagens känsla: sådär, det sabba att jag hade skola i morse
Dagens saknad:
Habibi
Dagens vill ha:
10 000
Dagens musik:
Fireflies - Owl city
Dagens bästis:
Tishk och Chalat <3
Dagens älskling:
Tishk och Chalat
Dagens favorit:
Friberg!

Dagens bästa: mamma


Dagens klädsel
tröja: turkós typ
byxor: jeans
smycke: silverhalsband som jag aldrig tar av mig och peacehalsband
Känslor: duger 
Saknar mest: habibi
älskar mest: min häst
mest irriterad på: mina utslag
stör mig på: mina utslag

Senaste personen som
Sov i din säng: jag
S
åg dig gråta: mamma
Fick dig att gråta: bråk
Fick dig att börja skratta: Friberg, Ludden och stoffe
Du gick på bio med: Lindis!
Skickade ett sms till dig: Friberg
Gjorde dig glad: Tishk och Chalat <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0