Bilder från när jag va hos Mackeybooi

FÖR ER SOM INTE REDAN HAR KOLLAT PÅ DOM PÅ FACE.

För er som inte vet, så var det här andra gången jag åkte till Mackeybooi.
Vi bor 40 mil ifrån varandra, och lärde känna varann genom internet för ca 5 år sedan.
Första gången och åkte till honom var i Oktober förra året,
då hade vi pratat via msn osv i flera år men aldrig sett varandra.


Jag och Tusse



Jakob, och så jag och Mackeybooi i glajjorna då (a)


<3


Mackeybooi och Jakob


Mackeybooi & jag


<3


<3




haha den bilden ville Jakob att jag skulle ha som bevis på att jag hade varit där :'D



forever and always


Kommentarer
Postat av: emma brokmark

överraskning på bloggen alldeles strax!

kolla in nurå renée :D

2010-07-29 @ 13:05:43
URL: http://metrobloggen.se/emmabrokmark

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0