roligaste nyår ever!

Jag säger då det tjejer, ni är bäst! Ni gjorde så att kvällen blev bäst! Måste göras om nångång, helt sjukt kul vi hade!


JAJUSTJA! Fått reda på att det är en massa mammor som går in och läser min blogg och tycker dåligt om mig.
Så TILL MAMMORNA:
Vafan gör 40+ på min blogg? Bara pinsamma och dryga är ni, och ni kanske tror att jag super varje helg osv, då kan jag göra klart för er på en gång: JAG VARKEN RÖKER ELLER DRICKER OFTA!
Så ni kan gå och hålla koll på era små flickor ist för att hålla koll på mig.


Love
Renée



Kommentarer
Postat av: sanna

haha fint mitt ben är(h) hunden ser lite lagom glad ut också haha:o<3

2010-01-01 @ 19:00:18
Postat av: sonaZ

Hahaha vad gör du egentligen Reneé? XD

Till alla morsor, gå och spela TP och drick kaffe istället för att bevaka oss :C

2010-01-01 @ 20:26:27
URL: http://sonaz.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag trodde en blogg var till för alla jag.

2010-01-02 @ 14:40:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0