Hiss och Diss!



* Rihanna - Russian Roulette! Asbra låt, asbra text och hon är så duktig på att sjunga!

* Uteritter! För dom som rider nu då. Lägg en filt på hästen, hoppa upp barbacka och ut och rid! Passa på nu när det är så härligt vinterväder!

* Obóy! Varm eller kall spelar ingen roll, riktigt gott att dricka till frukost









* Kylan! Okej, det är vinter, ska inte klaga alls egentligen, men nu kan man inte gå utanför dörren utan att känna att man vill springa tillbaka in igen.

* Jag har spelat ut C.O.D! Det suger verkilgen, älskar det spelet!

* Min katt kan dö av fettma... Hur kul är det? Min katt är så trock så mamma säger allvarligt att han kan dö av allt fett, haha :'(





Kolla min katt liksom, SKITFET! Jag älskar min katt ju :/

Kommentarer
Postat av: carro.

tss, är ju inte roligt att vara ute och rida i det här vädret. fast det är iof sällan roligt att rida ut annars heller.

2010-01-06 @ 23:19:19
URL: http://carolinebergdahl.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0